niedziela, 15 maja 2016

Demon


1. Demon: Link do bloga

2. Bohaterowie:
"Brak aktorki" as "Nie wiadomo"
Justin Bieber as "Demon"
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
 Czy wiedziałaś?
Oglądam Cię kiedy śpisz.
Głaszczę Cię po włosach.
Całuje Cię po całej twarzy..
Trzymam Cię i kołyszę twoje słodkie, delikatne ciało..
Troszczę się o Ciebie.
Patrzę na Ciebie.
Wiesz kim jestem?
Nie jestem dokładnie człowiekiem takim jak ty.
Nie jestem dokładnie normalny.
Jestem tym, co chowa się w ciemnościach.
Ale czasami wychodzę, tylko po to, aby zobaczyć Twój uśmiech.
Jestem tym, co byś nazwała koszmarem.
Jestem potworem pod Twoim łóżkiem.
Jestem potworem w Twojej szafie.
Jestem potworem, który wiesz, że istnieje w Twojej głowie.
Ale żeby Ci to uprościć..
Jestem potworem.
I kocham Cię.

4. Tłumaczenie.


6. Kontakt z tłumaczką: Ask

7. Nie skończone.

8. Ilość rozdziałów: 11

9. Moja ocena: Bardzo fajny blog z oryginalną fabułą. Blog opowiada o demonie, który będąc na ziemi spotkał pewną dziewczynę, która go zaintrygowała. On ją widział i słyszał lecz ona jego nie. On ratował ją, i nawet udało im się spotkać. Opowiadanie bardzo ciekawe i bardzo mi się podobał styl tłumaczenia. Szablon również oryginalny, bardzo szkoda że od tak dawna nie było rozdziałów. Polecam

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz