sobota, 7 maja 2016

Joker

1. Joker: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Emily Rudd as Kylie Beer
Justin Bieber as Justin Bieber (Joker) 
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Czy wiecie jak to jest, gdy się straci rodzinę? Zostajecie sierotami, bez dachu nad głową, trafiacie do domu dziecka, chodzicie po ulicach, napadacie na sklepy, a także na ludzi.  Inni  po prostu się załamują, wpadają w depresje, a także popełniają próby samobójcze. Ale ja to inaczej odczułem, to nie tak, że nie kochałem rodziców. Kochałem, nawet z byt mocno. Ale bajka się skończyła... nastały czasy napadów, gwałtów, morderców.. Musisz być śliny aby przeżyć w branży. Gdy wchodzi się w to nie ma już odwrotu, tylko nieliczni odchodzą. Cieszą się szczęście do puki nie dostaną kulki w łeb. Jestem Joker, a oto moja historia.


4. Opowiadanie.


5. Kontakt: Ask


 6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 10

8. Moja ocena: Joker jest to typowe opowiadanie o badboy'u. Justin jest gangsterem, a wręcz psychopatą, bo to nie ten sam gangster jak był na przykład w Dangerze. Joker myśli tylko o zemście na innych za swoje cierpienie. Joker tak samo jak w Dangerze porywa główną bohaterkę, tyle że Joker jest bardziej brutalny i sprawy toczą się trochę inaczej. Szablon jest śliczny i oryginalny, a w treści znalazłam kilka literówek.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz