niedziela, 14 sierpnia 2016

Nothing happens without a Reason...

1. Nothing happens without a Reason: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Vanessa Hudgens as Emiliy Evil
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Wyszłam z pokoju i mocno trzasnęłam drzwiami. Ten dupek przegina. Nie wie z kim zadziera, w końcu nie bez powodu nazywają mnie Evil. Nagle drzwi się otworzyły a z nich powoli wyłonił się Joh.
-Emiliy ..-Przerwałam mu krzykiem
-Nie nazywaj mnie Emiliy ! Ile razy mam ci to kurwa powtarzać głuchy jesteś czy co ?!
-Przepraszam uspokój się !- Ominęłam chłopaka stojącego naprzeciwko mnie i wybiegłam z budynku. Padał deszcz i była lekka mgła. Nie radziłam sobie już z tym wszystkim byłam szefem pierdolonego gangu każdy czegoś odemknie oczekiwał a ja nie dawałam sobie z niektórymi rzeczami rady, to mnie przerastało. Chciałam się choć na chwile urwać od tego. To moja praca, lubię ją ale niekiedy musiałam odpocząć. Szłam prostą uliczką,powoli zaczynało się ściemniać. patrzyłam ślepo przed siebie. Kurde jestem przecież tylko człowiekiem. Tak kurwa jestem złym człowiekiem bo zabijam ćpam puszczam się. To wszystko nie dzieje sie bez powodu bo nic nie dzieje się bez powodu...

4. Opowiadanie.

5. Nie skończone.

6. Ilość rozdziałów: 16

7. Moja ocena: W treści znajduje się bardzo dużo błędów ortograficznych jak i interpunkcyjnych. W pierwszych rozdziałach, kiedy Emiliy opowiadała o swoim dzieciństwie treść mogła by być bardziej rozwinięta, a nie tak pochopnie. Szablon jest oryginalny, ale nie widać nagłówka ani napisów linków, ani nazw rozdziałów. Fabuła jest znana już z wielu innych blogów, a akcja się zbytnio nie różni od reszty.

8. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 0,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz