wtorek, 23 sierpnia 2016

You promise me that you'll never leave me

1. You promise me that you'll never leave me: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Candice King as Caroline Morgan
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. 

4. Prolog:
 Siedząc na białym parapecie w moim tymczasowym pokoju płaczę i patrzę na to co dzieje się za oknem. Widzę parę zakochanych ludzi siedzących na ławce,  którzy przytulają się do siebie. Kiedy na to patrzę w moich oczach zbierają się łzy,  których nie potrafię pohamować. Te wspomnienia tak cholernie bolą. Chciałabym móc cofnąć czas i sprawić żeby ON znów był ze mną. Żeby znowu mnie przytulił, pocałował i powiedział jak bardzo mnie kocha. Wiem, że to niemożliwe i muszę się z tym pogodzić. Minęły ponad 2 miesiące od jego śmierci, ale ja dalej nie mogę się pozbierać.ON był dla mnie  wszystkim. Chciałam popełnić samobójstwo,  żeby tylko być blisko niego, ale kiedy próbowałam to zrobić moja mama mnie znalazła i zawiozła do szpitala, a teraz trafiłam tutaj. Do psychiatryka. Lekarze twierdzą,  że jestem chora i powinnam się leczyć, ale ja wiem co mi dolega. To TĘSKNOTA za Zayn'em . Za całym moim światem...

5. Opowiadanie.

6. Kontakt: Ask
7.  Nie skończone.

8. Ilość rozdziałów: 29

9. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne o znanej fabule o dziewczynie z psychiatryka i chłopaku deklarującym się jej pomóc. W treści znajduje się kilka błędów, a akcja jest troszkę inna niż w innych opowiadaniach. W tym opowiadaniu połączono gangsterską fabułę i narkotyki z chorą psychicznie dziewczyną ubolewającej po stracie chłopaka co akurat jest znane i często używane. W ich historii pojawiają się osoby chcące zniszczyć ich związek z powodu przeszłości, ale dowiesz się o wszystkim jeżeli przeczytasz opowiadanie.

10 Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz