czwartek, 13 kwietnia 2017

Another world

1. Another wolrd: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Emily Rudd as Octavia Carter
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Wszystko zmieniło się od czasu przeprowadzki... Nowe mieszkanie, nowe miasto i nowy kontynent. Codziennie rano gdy się budzę, inny widok z okna i inny kolor ścian. Od jutra nowi znajomi, nowa szkoła, nowi nauczyciele. Dziwne zachowanie mojej mamy, "teraz jest bardziej na topie." Dziwne zachowanie mojego ojca, który zamiast zjeść z rodziną obiad lub kolacje, woli przesiedzieć w pracy lub w kasynie..
         Tylko ja jedna, jestem taka sama. Nadal kocham czytać książki w ciepłym łóżku, spać do późna, pić herbatę przy oknie. Płakać na ulubionym filmie.

~~~
- Nigdzie z wami nie jadę!  Krzyknęłam i wybiegłam z domu trzaskając frontowymi drzwiami. Biegłam szybko przed siebie. Chciałam uciec z dala od wszystkich. Chciałam schować się przed całym światem. Chciałam ukryć się w jakimś ustronnym miejscu i nigdy z niego nie wyjść. Łzy spływały mi strumieniami. Teraz kiedy wszystko zaczęło mi się układać, kiedy w końcu dostałam się do wymarzonej szkoły, znalazłam normalnych przyjaciół, oni chcą się wyprowadzić. Do Ameryki Północnej. Do Kanady. Do jakiegoś Stardford oddalonego o kilka tysięcy kilometrów od Lyon.

4. Opowiadanie.

5. Nieskończone.

6. Ilość rozdziałów: 15

7. Moja ocena: To opowiadanie wydaje się być zwykłym opowiadaniem o lekko gangsterskiej fabule. Dziewczyna jest lekko irytująca, a chłopak jest z rodziny gangsterskiej. Ich młodsi bracia zaprzyjaźniają się i co za tym idzie? Oni również. Ich relacja nie jest określona jednak widać ze lgną do siebie. Szablon jest śliczny i oryginalny.

8. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz