czwartek, 20 kwietnia 2017

She was already broken


1. She was already broken: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Kendall Jenner as Alex Collins
Justin Bieber as Justin Bieber
Justin jest sławny.

3. Prolog:
Urodziłam się i wychowałam w Kanadzie.
Moim najlepszym przyjacielem był Justin...Tak ten Justin.
Justin Bieber.
Jednak ja znałam go na długo przed tym jak stał się sławny i właśnie wtedy zobaczyłam jaki jest cudowny.
Wróćmy jednak do kwestii przyjaciela...
Mogę wam zdradzić, że było to dla mnie coś więcej niż zwykła przyjaźń, ale niestety tylko dla mnie. Mimo młodego wieku zadurzyłam się w chłopaku po uszy, wiecie jak to jest... sprawdzacie jak brzmi wasze imię z jego nazwiskiem, piszecie o nim piosenki, które dla większości ludzi są bez sensu, ale dla was mają ogromne znaczenie. Składacie sobie obietnice, spędzacie ze sobą prawie każdą wolną chwilę i nawet udajecie, że... że jesteście parą, która planuje wspólne życie.
Macie wspólne plany, przeżywacie wspólne przygody, rzeczy o których marzycie, też wspólnie... wszystko wydaje wam się proste.
Do czasu.
Wiele rzeczy się wydarzyło, a moje serce tak cierpiało, że nawet spoglądanie na Justina sprawiało ból.
Postanowiłam przekonać rodziców, aby wyjechać do Anglii.
Pozostanie w Kanadzie było zbyt bolesne.
Ale teraz... wraz z rodzicami przeprowadzam się do Los Angeles, gdzie jest najlepszy szpital, który ma pomóc mojej siostrze.
Uwielbiam deszczowy Londyn, ale myślę że zmiana dobrze mi zrobi...
Zobaczymy co się wydarzy...


4. Opowiadanie.

5. Nie skończone.

6. Ilość rozdziałów: 35

7. Moja ocena: Opowiadanie wydaje się być bardzo zwykłe. Justin to piosenkarz, który znajduje swoją przyjaciółkę z dzieciństwa. Znana fabuła jednak opowiadanie czyta się bardzo przyjemnie i lekko. Pojawiają się wzloty i upadki, jednak bohaterowie od początku czuli do siebie pociąg. W treści nie znalazłam większych błędów, a szablon niestety nie ma w sobie nic oryginalnego, dlatego nie mogłam przyznać punktów. Opowiadanie samo w sobie bardzo mi się podoba. Polecam.

8. Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 6/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz