środa, 28 czerwca 2017

Top 10 ZWIASTUNY by Oleandka x

TOP10 ZWIASTUNY
WEDŁUG MNIE ( Oleandka x )

10. Dziesiąte miejsce zajmuje zwiastun bloga, które ma dla mnie ogromne znaczenie, bo jest to pierwsze, które przeczytałam czyli:
Umpredictable 1


9. Dziewiąte miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Dangerous boy with a gang


8. Ósme miejsce zajmuje zwiastun bloga:
 Pod cieżarem królestwa


 7. Siódme miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Purge


 6. Szóste miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Umpredictable 2


 5. Piąte miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Pure


 4. Czwarte miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Faked boy


3. Trzecie miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Precious
Zwiastun ten bardzo  mi przypadł do gustu poprzez fajny pomysł na gify. Są one oryginalne i zwiastun jest w biało-czarnych kolorach bardzo mi się podoba. Fajny jest także pomysł z angielskimi napisami na filmiku i doklejonym tłumaczeniem. Podoba mi się.


 2. Drugie miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Diabelska dusza
Zwiastun tego bloga jest lekko przerażający tak jak samo opowiadanie. Oba budują to napięcie, którego często brak w tego typu opowiadaniach. Razem z koleżanką chodzimy po korytarzu w szkole i śpiewamy tekst tych piosenek, a inni patrzą się na nas i nas nie rozumieją. Zwiastun bardzo mi się podoba, poprzez cudowna kolorystykę oraz świetny dobór muzyki, gifów.


1. Pierwsze miejsce zajmuje zwiastun bloga:
Danger
Miałam na punkcie tego zwiastunu takiego bzika że miałam tekst z niego napisany na kartce po angielsku i polsku. Chodziłam z ta karteczką po szkole nucąc melodie w tle. Razem z koleżanką zakochałyśmy się w tej piosence i opowiadaniu. Dzięki temu zwiastunowi tak pokochałam Dangera. Bardzo mi się podoba efekt białych kresek na ekranie. Dlatego jest on dla mnie najlepszy.

**************************************************

Teraz czekam na wasze opinie i zachęcam do komentowania tego czy zgadzacie się ze mną i możecie się kontaktować ze mną na asku czy twitterze jeżeli chcecie by wasze top 10 znalazło się na Ocenialnii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz