poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Top 10 SZABLONY by Oleandka x

TOP 10 SZABLONY 
WEDŁUG MNIE ( Oleandka x )

10. Na dziesiątym miejscu jest:

 9. Na dziewiątym:

 8. Na ósmym miejscu znajduje się blog:

 7. Na siódmym miejscu znajduje się blog o nazwie:

 6. Na szóstym miejscu znajduje się szablon bloga o nazwie:

5. Na piątym miejscu jest szablon bloga:

4. Na czwartym miejscu znajduje się szablon bloga:

 3. Na trzecim miejscu znajduje się szablon do bloga:
Podoba mi się kolorystyka oraz zachowane są wszystkie zakładki.

 2. Poprzedzającym najładniejszy dla mnie blog jest:
 Podoba mi się ponieważ tło do nagłówka jest świetnie dobrane. Kolorystyka jest również świetna oraz zachowane są wszystkie strony, które powinny się znajdować na każdym blogu. 

1. Najpiękniejszy szablon według mnie to szablon do bloga:
Myślę tak ponieważ kolorystyka jest świetnie dobrana, nie ma podobnych szablonów, bo to oryginalny pomysł autorki ( ona stworzyła ten szablon ). Po za tym zdjęcia są rzadko używane do robienia szablonów, ale są wyraźne wiec. Mi osobiście ten szablon się najbardziej podoba.


*********

Teraz sami oceńcie jakie szablony podobają się wam najbardziej. :)
Napiszcie również kogo Top 10 chcielibyście zobaczyć. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz