sobota, 6 sierpnia 2016

Top 10 BUTTONY by Oleandka x

TOP10 BUTTONY
WEDŁUG MNIE ( Oleandka x )

10. Na dziesiątym miejscu jest:
 Locked up i jego button


 9. Na dziewiątym miejscu znajduje się button bloga:


8. Na ósmym miejscu jest button bloga:


 7. Na siódmym miejscu znajduje się blog:
Signed anonymous i jego button


 6. Na szóstym miejscu jest button bloga:


5. Na piątym miejscu znajduje się button bloga:


4. Na czwartym miejscu jest:
The school janitor i jego button
Button jest fajny i kolorowy co wywołuje pozytywne nastawienie.


3. Na trzecim miejscu znajduje się button bloga:
 Jest to buttton gif, który według mnie jest bardzo uroczy, przez co bardzo mi się spodobał, poza tym zdjęcia są świetnie dobrane.


2. Na drugim miejscu znajduje się button bloga:
Blog nie ma na mnie takiego wpływu jak ma blog znajdujący się na pierwszym miejscu, ale kiedy zobaczyłam ten button zakochałam się w nim i zaczęłam bardziej doceniać Weakness. Zdjęcia są świetnie dobrane, tak samo jak kolorystyka.


1. Pierwsze miejsce zajmuje blog:
 Our little secret i jego button
Zakochałam się w nim do tego stopnia że przez wiele czasu był on na mojej tapecie na laptopie i telefonie. Zdjęcia są świetnie dobrane, a biało czarne kolory zachęcają do czytania opowiadania. Jestem równie zakochana w tym buttonie jak i opowiadaniu więc może dlatego ten button jest dla mnie najładniejszy.

*****************************************************

Teraz czekam na wasze opinie i zachęcam do komentowania tego czy zgadzacie się ze mną i możecie się kontaktować ze mną na asku czy twitterze jeżeli chcecie by wasze top 10 znalazło się na Ocenialnii.

3 komentarze = nowy top 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz